Update: voorlopige teamindeling seizoen 2021/2022

14 juli 2021 11:30

Beste sportvrienden,

In de bijlage vind je de voorlopige indeling van alle jeugdteams van onze vereniging voor het seizoen 2021/2022. Er kunnen hier en daar nog wijzigingen plaatsvinden, bijvoorbeeld door aan- en afmeldingen van leden. De voorlopige teamindeling is gemaakt op basis van de huidige ledenlijst. Bij dringende vragen en/of opmerkingen, kun je mailen naar: [email protected].

Voorlopige teamindelingen 2021-2022

Start trainingen nieuwe seizoen
De trainingen voor het nieuwe seizoen starten op maandag 23 augustus. Informatie over trainingstijden ontvangen spelers en speelsters via hun begeleiders/trainers. Vanaf half augustus staat het trainingsschema op de website.

Trainen of begeleiden van een jeugdteam
Ook het komende seizoen willen we met veel plezier en succes voetballen bij RKSV Boxtel. En dat kan niet zonder hulp. Laat het ons weten als je in het nieuwe seizoen een jeugdteam wil trainen of begeleiden. Vanuit de club bieden wij ondersteuning bij het geven van trainingen of begeleiden van jeugdteams. Aanmelden of meer informatie opvragen hierover kan ook via [email protected]

Tot slot
Vanuit het bestuur van RKSV Boxtel nogmaals een compliment voor alle spelers, speelsters, trainers, begeleiders en vrijwilligers voor hun daadkracht, flexibiliteit, doorzettingsvermogen en positiviteit in het afgelopen voetbalseizoen. Een seizoen waarin we door alle corona perikelen geen voetbalseizoen hebben kunnen ‘draaien’ zoals we dat gewend zijn. Nu kijken we uit naar een fris, nieuw seizoen.

Wij wensen iedereen een fijne zomervakantie en zien jullie allemaal graag terug bij de start van het nieuwe seizoen. Tot dan!