Dankwoord penningmeester R.K.S.V. Boxtel

23 januari 2021 9:15

Beste leden van R.K.S.V. Boxtel,

Wat leven we in een bijzondere tijd. Geen of aangepaste trainingen, geen wedstrijden, geen biertje of colaatje in ons vertrouwde clubhuis. Maar we missen vooral het echte ‘BOC-gevoel’.

Als bestuur zijn we achter de schermen ons zo goed mogelijk aan het voorbereiden op de herstart van de activiteiten, wanneer we weer 100% gebruik kunnen maken van onze accommodatie. De kostenteller voor de club loopt door. We hebben wat steun gehad van de overheid, maar zonder barinkomsten is en blijft het een enorme opgave om de club in de zwarte cijfers te houden.

Fantastisch is het dan om te zien dat al onze leden de contributie trouw blijven doorbetalen. Best wel een issue, niet voetballen en/of trainen en toch betalen. Voor eenieder chapeau!! Goed om te ervaren dat we in deze bijzondere tijd naast elkaar staan, zij aan zij, met allemaal hetzelfde doel: onze club gezamenlijk door deze zware tijd te loodsen. Om er in 2021 weer een sportief, gezond en gezellig jaar van te maken.

Vrijwilligers zetten zich in om jeugdtrainingen zo goed mogelijk te begeleiden. Ouders die vanaf de parkeerplaats corona-proof de training van hun kroost aan het volgen zijn. We weten nieuwe sponsoren te werven, en zijn zeer trots te vermelden dat we reeds een geweldig team van sponsoren hebben die ook dit jaar onze club met een geldelijke bijdrage blijven steunen.

Dit tekent toch echt onze club R.K.S.V. Boxtel. We zijn één grote familie.

Daarom willen we jullie vragen om het toch nog even, hopelijk een zeer korte tijd, op deze wijze vol te houden. Begrip en wederzijds respect op te brengen voor een situatie waarop niemand van ons enige invloed op kan uitoefenen.

We hebben jullie echt nodig! Voor nu maar zeker ook voor straks wanneer alles weer ‘normaal’ is. Nogmaals onze grote dank en waardering voor jullie steun!

Een rood witte groet, wij blijven rekenen op jullie allemaal.

Namens R.K.S.V. Boxtel
Marco Voets, Interim-Penningmeester