Avondklok

23 januari 2021 9:30

Beste leden, jeugdleden, trainers, leiders, ouders en overige belangstellenden van R.K.S.V. Boxtel,

De overheid heeft aangekondigd dat er voorlopig een avondklok wordt ingesteld vanaf 21.00 uur. Iedereen dient dus voor 21.00 uur thuis te zijn.

Om alle jeugdleden toch voldoende te laten sporten en bewegen, hebben wij nieuwe trainingsschema’s gemaakt voor zowel de even als oneven weken. Deze schema’s gaan in vanaf maandag 25 januari a.s.

De vroege avondtrainingen zijn vanaf 18.15 uur tot 19.15 uur en de overige trainingen zijn dan van 19.30 uur tot 20.30 uur. Om verwarring te voorkomen, kijk dus goed naar de bijgevoegde trainingsschema’s. Wij verwachten dat iedereen stipt om 20.30 uur met de trainingen stopt om de terreinmeesters de gelegenheid te geven alles te controleren en af te sluiten zodat ook zij, uiterlijk om 21.00 uur thuis kunnen zijn.
De zaterdag activiteiten blijven ongewijzigd!

Indien vanuit de overheid wijzigingen gecommuniceerd worden zullen wij u zo snel als mogelijk hierover informeren.

Wij gaan ervan uit dat, als de maatregelen vanuit de overheid effect gaan hebben, wij in staat gesteld worden ook weer voetbalactiviteiten te organiseren voor de senioren.

Blijf gezond, houdt rekening met elkaar (ook de 1,5 meter afstand op het parkeerterrein) en veel plezier met alle activiteiten.

De BOC-organisatie

Even_weken_avondklok.png