Grote Clubactie

22 februari 2021 17:45

De grote club actie is afgelopen, en wij zijn trots op alle loten die er verkocht zijn door jullie voor onze club. Met de verkoop van de loten is er een totaal van €2.567,30 opgehaald, wat een mooie opbrengst is voor onze club.

Er waren deze keer prijzen te winnen voor het team dat samen de meeste loten had verkocht en individuele prijzen voor de 2 beste individuele lotenverkoper.

Het team dat samen de meeste loten heeft verkocht is de JO12-1 met 211 verkochte loten! Zij winnen als team een middag met de selectie en krijgen allemaal een voetbaltas.

De individuele prijs voor de beste lotenverkopers gaat naar Kenji van Geffen met 90 verkochte loten en Gijs Potters met 67 verkochte loten! Beide winnen een voetbaltenue naar keuze.

Allen gefeliciteerd en bedankt voor jullie inzet!