Beste voetbalvrienden- en vriendinnen,

28 april 2021 20:00

Hier volgen wat belangrijke mededelingen:

• Het huidige, lopende seizoen 2020-2021 eindigt op donderdag 3 juni. Dan zijn de laatste trainingen met de huidige teams.

• Op zaterdag 5 juni organiseren wij het fantastische Oranjefestival.
      Een dag vol voetbalactiviteiten. De spelers van Oranje en de Oranjeleeuwinnen ondersteunen deze festivals. Ook zij zijn namelijk ooit begonnen als jong meisje of jonge jongen bij één van de lokale amateurverenigingen.
      Leden én niet leden kunnen zich inschrijven via: https://www.knvb.nl/oranjefestival/boxtel/148.

• Ook dit jaar organiseert BOC een aantal ‘inloopzaterdagen’.
      Op deze dagen bieden wij leuke voetbalactiviteiten aan voor leden én niet leden tot en met 15 jaar. Iedereen is van harte welkom! Vraag je vriendjes en vriendinnetjes of ze meedoen. De inloopzaterdagen zijn op 12, 19 en 26 juni.
      Aanmelden kan via: https://www.rksvboxtel.nl/752/aanmeldformulier-inloopzaterdagen-2021/

Let op! De inloopdagen zijn verdeeld in 2 blokken
    • De jongste jeugd, vanaf de mini’s tot en met 11 jaar, speelt van 9.00 tot 11.00 uur.
    • Daarna is de jeugd van 12 tot en met 15 jaar aan de beurt van 11.30 tot 13.30 uur.

Voorbereidingen seizoen 2021-2022

De voorbereidingen voor het nieuwe seizoen zijn in volle gang. De voorlopige, nieuwe teamindelingen worden eind juni bekendgemaakt. En we hopen dat de inloopzaterdagen ons ook nog nieuwe, enthousiaste leden opleveren. Die nemen we dan natuurlijk mee bij de samenstelling van de nieuwe teams.

Andere belangrijke informatie, zoals de start van het nieuwe seizoen 2021-2022 volgt ook nog in de komende periode.

Vragen? Stuur dan een e-mail naar [email protected]