Amateurvoetbal Loterij: nog een week tijd om je loten te kopen!

3 juli 2021 17:00

Zowel sportief als financieel gezien was het voor veel voetballers en verenigingen een pittig jaar. Daarom organiseert de KNVB voor alle voetbalverenigingen in Nederland de Amateurvoetbal Loterij. Een initiatief om verenigingen een financieel steuntje in de rug te geven. En RKSV Boxtel doet ook mee!

Hoe kan je meedoen?
● Ga naar www.amateurvoetballoterij.nl
● Selecteer onze vereniging of klik op deze link
● Koop voor €2,50 een lot
● Maak kans op leuke voetbalprijzen
● Stuur de loterij door naar zoveel mogelijk teamleden, vrijwilligers en vrienden

Van alle verkochte loten waarbij onze vereniging is aangevinkt, gaat €2,- (80%) per lot naar onze club!

Loten zijn van 12 juni t/m 12 juli 2021 te koop via https://amateurvoetballoterij.nl/club/boxtel

Op 13 juli worden de winnaars bekend gemaakt.