UITNODIGING VOOR VRIJWILLIGERS

5 oktober 2021 19:00

Beste BOC-ers,

Na de vervelende periode vanaf 9 maart 2020 tot ongeveer begin september 2021 waarbij de Covid-19 pandemie veel invloed heeft gehad op een aantal leden en uiteraard ook op onze vereniging, zijn wij gelukkig weer met alle activiteiten volop aan de gang.

Tijdens de achterliggende periode vanaf 9 maart 2020 tot begin september 2021 zijn door een groot aantal vrijwilligers veel initiatieven opgestart en uitgevoerd om zeker onze jeugdleden minimaal 3x per week te laten bewegen en trainen op ons sportpark.

Om onze dank als vereniging te tonen aan dié vrijwilligers, hebben wij het besluit genomen om een inhaal kaderavond te houden op vrijdag 22 oktober a.s. vanaf 19.30 uur in ons clubhuis op Sportpark Munsel.

Daar zullen onder het genot van een drankje de onderlinge banden aangehaald worden zodat ons echte BOC-gevoel bij allen weer de leidraad gaat voeren.

Wij zullen deze bijeenkomst ook gebruiken om een nieuwe vrijwilliger van het jaar te presenteren.
Met de 22 jubilarissen van de voorbije twee jaar hebben wij op 25 september al een inhaalslag gemaakt.

Indien u bij deze avond aanwezig wilt zijn is het noodzakelijk dat u zich hiervoor aanmeldt vóór dinsdag 19 oktober 2021. U kunt u (en eventueel uw partner) aanmelden via het aanmeldformulier. U kunt dit aanmeldformulier ook vinden op onze website onder de knop ‘contact’.

In verband met de overheidsbepalingen is een geldig coronatoegangsbewijs noodzakelijk, die bij de ingang van het clubhuis wordt gescand, en zal de avond eindigen om 23.30 uur zodat om 00.00 uur het clubhuis volgens de regelgeving gesloten is.

Het dient duidelijk te zijn dat deze avond alleen toegankelijk is voor VRIJWILLIGERS en de aanmeldingen worden getoetst op juistheid!