Update gevolgen maatregelen Covid-19

30 november 2021 16:15

Als toegezegd op 27 november jl. geven wij hierbij een update over de gevolgen vanwege de aangescherpte maatregelen tegen Covid-19.

Volgens de voorlopig laatste berichten van de KNVB van hedenmorgen, worden a.s. zaterdag en zondag de wedstrijdprogramma's normaal gespeeld op vrijwillige basis voor de jeugd en de senioren. Alleen Boxtel 1 in de A-categorie is afgelast.

Wij bieden aan om aanstaande zaterdag en zondag de competitiewedstrijden te spelen!
Omdat bepaald is dat alle wedstrijden op vrijwillige basis zijn, kan het dus voorkomen dat alsnog een aantal wedstrijden afgelast wordt.
Donderdag maken wij de (op dat moment) actuele stand van zaken op. Zelfs ná donderdag is het mogelijk dat er op vrijdag nog mutaties plaatsvinden. Houd dus rekening met de berichtgevingen.

De trainingen van woensdag- en donderdagavond worden ook afgelast.

Op het moment dat wij meer duidelijke informatie hebben zullen wij iedereen zo snel als mogelijk informeren via de website en facebookpagina.