Versoepelingen n.a.v. de persconferentie 14-01-2022

15 januari 2022 10:45

Beste voetbalvrienden- en vriendinnen,

Gisteravond is tijdens de persconferentie medegedeeld dat er weer meer ruimte is gekomen om te sporten. Alle leden mogen binnen de eigen vereniging trainen en onderlinge wedstrijden spelen.

Dat betekent dat we weer teruggaan naar het oorspronkelijke trainingsschema. Dit gaat in op maandag 17 januari a.s.
De senioren mogen trainen op donderdagavond (gebruikelijke tijd) en op zondag van 11.30 tot 13.30 uur.

Het is helaas nog niet duidelijk wanneer er weer competitiewedstrijden gespeeld mogen worden. Als hier meer duidelijkheid over is, zal dit via de website gecommuniceerd worden.

De voetbalactiviteiten op de zaterdagen blijven tot nader bericht in dezelfde vorm gehandhaafd.

Dan nog een paar belangrijke mededelingen:

- Publiek op het sportpark is nog steeds NIET toegestaan!
- Kleedkamers mogen gebruikt worden.
- Boven de 13 jaar moeten spelers en begeleiders in de kleedkamer een mondkapje dragen.