Uitnodiging kader-/vrijwilligersavond RKSV Boxtel

18 mei 2023 12:00

Beste vrijwilliger,

Bij deze nodigen wij u uit voor een ontspannen kader-/vrijwilligersavond op vrijdagavond 2 juni vanaf 19.30 uur.

De kaderavond zal plaatsvinden in ons clubhuis waarbij de jubilarissen gehuldigd worden. Wij zullen tijdens deze bijeenkomst ook een nieuwe vrijwilliger van het jaar presenteren.

Het dient voor iedereen duidelijk te zijn dat deze uitnodiging uitsluitend bedoeld is voor kaderleden en vrijwilligers met eigen partners. U kunt zich aanmelden tot en met dinsdag 30 mei via het aanmeldformulier op onze website.

Wij behouden het recht voor de aanmeldingen te controleren op juistheid.

Wij ontmoeten u graag op 2 juni a.s. voor een fantastische seizoensafsluiting!