Boxtel boekt 3 broodnodige punten in half uur tegen Ravenstein.

Ravenstein 1

4e klasse I

4 april 2019 19:30

Onbekend

Afgelopen donderdagavond moest er nog een klein half uur worden ingehaald tegen Ravenstein, een wedstrijd die enkele weken eerder werd gestaakt na de zware blessure van Mark v.d Westelaken. Zo’n tien seconden na hervatting van de wedstrijd is er al meteen een kans voor Boxtel maar deze wordt niet verzilverd. De wedstrijd zo vroeg op slot gooien is mooi maar voor Boxtel is het zaak de drie punten veilig over de streep te trekken. Ravenstein dringt uiteraard aan op zoek naar de gelijkmaker maar Boxtel houdt het achterin redelijk eenvoudig dicht met Tommie Verhagen als solide laatste sluitpost. Een half uur is zo voorbij en dat is ook hier het geval. In de laatste minuut is er nog een corner voor Boxtel. Deze wordt kort genomen door Jesse van Homelen op Lars van Hamond. Deze draait behendig weg van zijn tegenstander en zet de bal voor. Via de voet van deze verdediger gaat de bal over de keeper heen en knikt Djuric Doran deze eenvoudig binnen. Deze staat amper 20 seconden in het veld en is dus met recht een “gouden wissel “. De 2-0 staat en Ravenstein is gezien. Kort daarop fluit de scheidsrechter voor het einde en boekt Boxtel uiteindelijk verdiend drie punten. Niet onbelangrijk is dat Boxtel wat uit de gevarenzone kruipt door deze overwinning.

Djuric Doran scoorde meteen nadat hij was ingevallen de beslissende 2-0. (Archieffoto)