Vertrouwenspersoon

RKSV Boxtel is tijdens verenigingsactiviteiten verantwoordelijk voor het welzijn van haar leden, medewerkers en vrijwilligers.
Zij dient hen in dit kader zo veel mogelijk te beschermen tegen ongewenst gedrag binnen de club.

Het beleid ongewenst gedrag heeft tot doel het bestrijden en voorkomen van seksuele intimidatie, discriminatie, intimiderend gedrag en pesten bij de voetbalvereniging.

RKSV Boxtel streeft naar een clubklimaat waarin de leden, medewerkers en vrijwilligers elkaar correct en met respect behandelen.
Als u toch het gevoel heeft dat u of uw kind wordt gediscrimineerd, (seksueel) geïntimideerd of gepest, dan kunt u terecht bij een vertrouwenspersoon van de club. Het is een voormalig huisarts met ruime ervaring op het gebied van omgaan met ongewenst gedrag.
Hij kan u helpen of u daartoe doorverwijzen naar de juiste instanties.

U kunt de vertrouwenspersoon bereiken door een mail te sturen naar [email protected].

U krijgt dan altijd een antwoord.