Mini mini's

Welkom op de pagina van onze jongste voetballers!

Ben je 3 of 4 jaar oud en vind je het leuk om te voetballen? Meld je aan voor 4 gratis proeftrainingen om kennis te maken met de andere mini-mini’s en onze voetbalvereniging!
Je kunt de proeftrainingen hier aanvragen: https://www.rksvboxtel.nl/203/aanvraag-proeftraining/

De mini-mini’s trainen om de week op zaterdagochtend van 9:30-10:00 uur in de even weeknummers (Week 2, week 4, week 6, etc.) Allerlei speelse traingingsvormen komen aan bod, waaronder verschillende balspellen maar ook wedstrijdjes.

Jaarlijks worden de jongste voetballers van onze vereniging tijdens een spectaculaire opening voorgesteld aan de toeschouwers. Onze eigen Bockie zal aanwezig zijn om de kinderen welkom te heten. Ook organiseren onze vrijwilligers van activiteitencommissie diverse leuke middagen waaronder sinterklaas.

310621699_2288436381312565_2208522129638883429_n.jpg