Kantine

De kantine van onze club draagt de naam Den Oosthoek. Dit hart van onze accommodatie heeft een gezellige en warme, huiselijke uitstraling en biedt de bezoekers en eigen leden de gelegenheid om onder het genot van een drankje en een hapje te keuvelen over voetbal en andere zaken. Maar ook een kaartje leggen, een partijtje darten of een potje tafelvoetbal spelen is mogelijk.

Ons clubhuis beschikt over een moderne keuken voor het versterken van de inwendige mens voor en na de voetbalactiviteiten. De kantine is geopend op de trainingsavonden maandag, dinsdag, woensdag en donderdag, en op zaterdag en zondag tijdens de wedstrijden. U bent van harte welkom om de sfeer te komen proeven in deze supergezellige voetbaltempel.

Graag tot ziens in kantine Den Oosthoek.