RKSV Boxtel

RKSV Boxtel is een vereniging die al sinds 1941 bestaat en in de Boxtelse gemeenschap niet meer weg te denken is.

Een vereniging die met meer dan 700 leden een belangrijke sociale en maatschappelijke rol vervult in de Boxtelse gemeenschap. Een rol waarvan we ons bewust zijn en waar we ons verantwoordelijk voor voelen! Om de vereniging op alle onderdelen kwalitatief te verbeteren is drie jaar geleden “Boxtel SAMEN op weg naar beter" gestart. Wat we daarmee nastreven zien we terug in onze missie:

Onze Voetbalclub is er voor iedereen om Samen met Plezier Sportief te bouwen aan Respect en Succes.

De vereniging heeft aansluiten op haar missie een aantal kernwaarden geformuleerd die bekend dienen te zijn bij alle betrokkenen van RKSV Boxtel. Deze kernwaarden vormen het uitgangspunt van ons verenigingsbeleid!

• Voetbal in combinatie met gezelligheid en sfeer (niet andersom)
  • Normen en Waarden
  • Ontwikkelen in jeugd
  • Maatschappelijke verantwoordelijkheid

Het totale beleidsplan 2013-2016, aangenomen tijdens de Algemene Ledenvergadering op 17 mei 2013, vindt u onder het menu-item Club, subtab Beleidsplan.