Sponsor worden van RKSV Boxtel

Sponsoring stelt ons in staat om financieel gezond te blijven en het profiel van R.K.S.V. BOXTEL als open en toegankelijke vereniging te behouden. De sponsorinkomsten zetten we in voor zaken als:
- Het onderhoud van het terrein.
- Activiteiten voor onze jeugd
- De aanschaf van ballen en ander materialen voor onze jeugd- en senioren elftallen

Wat levert sponsoren bij RKSV Boxtel op voor de ondernemer?

• Een goed gevoel omdat u een sociaal maatschappelijke bijdrage levert in Boxtel.
  • Het vergroten van uw naamsbekendheid onder de juiste doelgroep in de regio.
  • Positieve PR vanuit sponsorcommissie en vereniging op Social Media en de website.
  • Het uitbreiden van uw netwerk binnen ondernemend Boxtel.
  • Aantrekkelijke sponsorpakketten tegen minimale investeringen.
  • Minimaal een gezellige sponsorbijeenkomst per jaar.

Op welke manier kunt u R.K.S.V. Boxtel helpen als sponsor?
Het is mogelijk om R.K.S.V. BOXTEL op verschillende manieren te sponsoren:

• Lidmaatschap van de Business Club van RKSV Boxtel.
  • Een sponsordoek op een ballenvanger.
  • Reclamebord langs het hoofdveld.
  • Sponsordoek langs het kunstgrasveld.
  • Advertentie in het clubblad, een banner.
  • Kledingsponsor.

Business Club R.K.S.V Boxtel
De Business Club van R.K.S.V. Boxtel is een gezellige, leuke club van ondernemers. Deze ondernemers dragen R.K.S.V. Boxtel allemaal een warm hart toe. Daarnaast biedt de Business Club ook de ideale mogelijkheid tot netwerken op een informele manier. De Business Club heeft als doel het onderlinge contact tussen ondernemers te stimuleren en met verworven financiële inkomsten te investeren in de jeugd van R.K.S.V. Boxtel. Tweemaal per jaar heeft de Business Club van R.K.S.V. Boxtel een uitje voor de ondernemer en partner. Daarnaast levert de Business Club van R.K.S.V. Boxtel u het volgende op:

• Logovermelding op de website www.rksvboxtel.nl/sponsoring/businessclub
  • Twee Business Club evenementen per jaar.
  • Reclame uiting entree sportpark.
  • Gratis entree tijdens de thuiswedstrijden van het eerste elftal op basis van 2 personen.
  • Een reclame bord op het hoofdveld.
  • Deelname aan sponsorbijeenkomsten.

Voor een investering van maar € 1.250,- wordt u lid van de Business Club van R.K.S.V. Boxtel. Ruim 50 procent van het lidmaatschapsgeld wordt gebruikt voor de jeugd van R.K.S.V. Boxtel. Met het resterende bedrag organiseren we twee spetterende evenementen voor onze Business Club.
Wilt u meer informatie over onze businessclub, stuur dan een mail naar [email protected] ten name van Barry Schelle. Er zal zo spoedig mogelijk contact met u worden opgenomen.

Sponsordoek ballenvanger R.K.S.V. Boxtel
Bij R.K.S.V. Boxtel is er de mogelijkheid om een groot sponsordoek te plaatsen op de ballenvangers van het hoofdveld. De doeken zijn echte Eye catchers en hebben een afmeting van 5,00 meter breed en een hoogte van 1,50 meter. Sponsoring bij R.K.S.V. Boxtel door middel van een sponsordoek op het hoofdveld levert u het volgende op:

• Een artikel met foto op de Facebook van R.K.S.V. Boxtel (1300 volgers).
  • Het vergroten van de naamsbekendheid bij de juiste doelgroep.
  • Jaarlijks wordt u uitgelicht als sponsor van de week door middel van een artikel met foto op de website en Facebook van R.K.S.V. Boxtel.
  • Deelname aan sponsorbijeenkomsten.

Voor een investering van maar € 350,- per jaar heeft u een sponsordoek op een van de ballenvangers op het sportpark van R.K.S.V. Boxtel. Omdat wij als vereniging zorgdragen voor de kosten van de productie van het doek wordt er een overeenkomst gemaakt op basis van 3 jaar. Per jaar ontvang u een factuur van € 350,-. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Enzo Pronk op het nummer 06-52711797 of via het e-mailadres [email protected]

Reclamebord hoofdveld R.K.S.V. Boxtel
Bij R.K.S.V. Boxtel is er de mogelijkheid om mooi reclamebord te plaatsen het hoofdveld. De borden zijn echte Eye catchers en hebben een afmeting van 3,05 meter breed en een hoogte 75 centimeter. Sponsoring bij R.K.S.V. Boxtel door middel van een reclamebord op het hoofdveld levert u het volgende op:

• Een artikel met foto op de Facebook van R.K.S.V. Boxtel (1300 volgers).
  • Het vergroten van de naamsbekendheid bij de juiste doelgroep.
  • Jaarlijks wordt u uitgelicht als sponsor van de week door middel van een bericht met foto op de website en Facebook van R.K.S.V. Boxtel.
  • Deelname aan sponsorbijeenkomsten.

Voor een investering van maar € 150,- per jaar heeft u een reclamebord op het hoofdveld van R.K.S.V. Boxtel. In het eerste jaar komen er
eenmalig € 200,- productiekosten voor het reclamebord bij. Vervolgens ontvangt u per jaar een factuur van € 150,- op basis van een overeenkomst van 3 jaar. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Enzo Pronk op het nummer 06-52711797 via het e-mailadres [email protected].