Kledingreglement

KLEDINGREGLEMENT RKSV Boxtel:

1. Algemeen
Ieder spelend (jeugd-) lid van RKSV Boxtel krijgt voorafgaand aan een te spelen wedstijd zijn/haar officiële voetbaltenue uitgereikt. Dit officiële tenue bestaat uit: het unieke rode shirt (met RKSV Boxtel-logo), witte broek en rode kousen. Na afloop van de wedstrijd worden deze spullen weer ingenomen en gewassen door de club. Ook wordt door de club een Hummelclub-trui ter beschikking gesteld welke gedragen dient te worden op de wedstrijddagen. Deze truien zijn gelabeld en worden derhalve geadministreerd in Sportlink.

2. Ledenwebshop
Voor individuele leden is er een ledenwebshop met speciaal voor RKSV Boxtel geselecteerde artikelen. De link is ook te vinden via www.rksvboxtel.nl onder ‘club’ -> ‘webwinkel’.

3. Kledingsponsoring
Aanschaf (trainings-)kledingpakketten voor complete teams:
Voor kledingsponsoring (senioren) of aanschaf van trainingskleding voor complete teams zijn pakket(richt)prijzen vastgesteld.

Bent u geïnteresseerd neem dan via e-mail contact op met het secretariaat van de Sponsoring en Kledinglijn: [email protected] met duidelijke vermelding van uw wensen, artikelen en aantallen. Er wordt dan z.s.m. contact met u opgenomen betreffende de verschillende pakket mogelijkheden. Wij maken dan een passende offerte. Na akkoord ontvangt u rechtstreeks vanuit onze kledingsponsor een factuur. Voor u als ondernemer blijft het btw-bedrag dan namelijk verrekenbaar.

4. Kledingpakketten voor leiders en trainers
Voor leiders, trainers stelt RKSV Boxtel voorafgaand aan ieder nieuw seizoen een set kleding beschikbaar. Na afloop van het seizoen dienen deze items weer ingeleverd te worden. Voor de mogelijkheden neemt u contact op met [email protected]

5. Reglement sponsoring kleding
Regelmatig komt het voor dat er mensen zijn die denken dat ze zelf kleding kunnen binnenbrengen met daarop een sponsornaam. Dit is echter niet toegestaan bij jeugdwedstrijden binnen RKSV Boxtel. Uiteraard zijn wij blij met elke vorm van sponsoring, maar dan wel op de juiste manier. Binnen het seniorenvoetbal maken we hiervoor een uitzondering, met dien verstande dat uniformiteit van het unieke Boc-shirt, witte broek en rode sokken bindend is.

Wedstrijdkleding die aangeschaft wordt zonder tussenkomst van de commissie sponsoring en kledinglijn, loopt het risico dat ze niet gedragen mag worden. Wij hebben een vastgestelde kledinglijn, waardoor afwijkende kleuren niet zijn toegestaan.

Wij hopen u hierbij voldoende ingelicht hebben en zullen erop toezien dat er geen gesponsorde (team)kleding, buiten medeweten van de commissie sponsoring en kledinglijn wordt aangeschaft.

Contactgegevens van de commissie sponsoring en kledinglijn: [email protected]

6. Wasvoorschrift gesponsorde kleding

– de kleding dient binnenste buiten gewassen te worden.

– wassen bij een temperatuur van maximaal 30ºC

– NOOIT chemisch laten reinigen

– Kleding mag NIET in de droger

– NIET strijken