Sponsoring

Sponsoring en voetbalvereniging zijn onlosmakelijk aan elkaar verbonden. Zowel op professioneel niveau als op amateurniveau.
De sponsorcommissie van RKSV Boxtel heeft als doelstelling om sponsoren aan te trekken welke zich verbonden voelen met de naam en uitstraling van onze vereniging.
Een gezellige vereniging waarin sportieve prestaties gecombineerd worden met sociale prestaties.

Wij laten de sponsorbijdrage een zeer verantwoorde investering zijn van de sponsor.

Houdt in dat wij de sponsorbijdrage gebruiken in het kader van onze beleidsdoelstellingen waarbij opleidingen van jeugd en kader zeer belangrijke items zijn.

Houdt ook in dat wij de sponsoren de mogelijkheid geven om zich binnen onze vereniging te profileren.
Dit kan met reclameborden, shirtsponsoring, sponsoring materialen, reclame op de website, reclame op de mobiele app en reclame op de TV schermen in de kantine.
Dit om het bedrijfsimago van de sponsor positief te beïnvloeden.

Sportsponsoring is een relatief goedkope manier om een grotere naamsbekendheid te krijgen voor de sponsor dan wel om het logo te promoten.

Bent u geinterreseert neem dan contact op door middel van het sturen van een E-mail naar [email protected] t.n.v. Ad van Gils.

Grote Clubactie

Ieder jaar doet onze club ook mee aan de Grote Clubactie

Dit is een grote sponsorloterij waarbij onze leden loten verkopen; alle leden, jong en oud kunnen loten verkopen!

Van ieder verkocht lot gaat er maar liefst € 2,40 naar de clubkas!
Verder zijn er voor de verkopers mooie prijzen te winnen; deze worden uitgedeeld op een speciale feestavond waarop ook de opbrengst van de actie wordt bekent gemaakt.