Bekendmaking van de winnaar van 'Wedstrijd van je Leven'.

9 mei 2019 16:00

Aankomende zondag 12 mei wordt de winnaar bekend gemaakt van 'Wedstrijd van je leven'.

Natuurlijk is dit een belangrijk moment voor Boxtel 9 en hun fans. Hopelijk worden de inspanningen van afgelopen weken beloond!

Zondag zal er rondom de Eredivisiewedstrijden een speciale Eretribune zijn, waar tussen 13:00 en 13:30 uur de bekendmaking zal plaatsvinden van het winnende team. Bij het winnende team zal er een cameraploeg binnenlopen om daarmee de feestvreugde in beeld te brengen.

Natuurlijk hopen we dat de cameraploeg op dit tijdstip in de kantine van RKSV Boxtel aanwezig zal zijn waaruit blijkt dat Boxtel 9 gewonnen heeft en op 1 juni mag aantreden tegen FC de Rebellen!

Iedereen die bij de bekendmaking aanwezig wil zijn is welkom in onze kantine. Zorg dat je voor 12:30 uur aanwezig bent!

Om 14:30 uur start ook de wedstrijd van Boxtel 1 - SDDL 1.

Stemmen kan nog steeds via: https://www.wvjl2019.nl/stemmen/boxtel-boxtel-9-9931/

#wvjl2019#wvjl#wedstrijdvanjeleven.