Zaterdag 1 juni onderling thuistoernooi

28 mei 2019 17:45

Zaterdag 1 juni onderling thuistoernooi

Beste trainers,

Aanstaande zaterdag is het dan zover. Het eerste BOC onderlinge thuistoernooi.
De indeling van de teams is bijna klaar en iedereen is per aangegeven categorie door elkaar gehusseld. De indelingen zullen we morgen alvast doorsturen (er moeten nog een paar kinderen ingedeeld worden op dit moment). Ook zal de indeling vanaf morgen bij de bestuurskamer hangen.
De wedstrijden beginnen om 9:00 uur. Iedereen dient om uiterlijk 8:30 uur aanwezig te zijn. De wedstrijden duren 15 minuten en het toernooi zal rond 12:30 uur afgesloten worden.

De spelers moeten zaterdag in hun eigen voetbalkleding komen. De tenues van BOC worden niet gebruikt op deze dag. Op de wedstrijdvelden zullen hesjes klaarliggen.

Graag vragen wij aan jullie om aanstaande zaterdag een team te begeleiden en ervoor te zorgen dat iedereen op tijd op het juiste veld is. Eventueel kun je hiervoor ook ouders vragen. Op de mini-velden werken we zonder scheidsrechters. De begeleiders hiervan hoeven alleen maar de uitslagen even door te geven na de wedstrijdjes. De wedstrijden van de onder 12, 13, 15 en 17 worden wel met scheidsrechters gespeeld.

Er mogen zaterdag geen ballen van BOC gebruikt worden, wij zorgen voor de wedstrijdballen.

De veldindeling zal zaterdag ook duidelijk opgehangen worden zodat iedereen weet op welk veld je moet zijn.  Ook de wedstrijdschema's worden zaterdag uitgereikt.

Wij hopen op een mooie ochtend en op iedereens medewerking.

Mocht je toch nog vragen hebben neem dan contact op met:
Tim Verhoof of Jeroen Poot ([email protected])