Aanmelden Sinterklaasmiddag

31 oktober 2019 16:30

Wie komt er alle jaren……………..daar weer uit Spanje varen…...
Ja ……….het is zeker! We hebben een bericht ontvangen van de hulp piet van onze goed heilig man.
Op woensdagmiddag 27 november zal Sinterklaas een bezoekje komen brengen aan onze voetbalclub.

Alle leden hebben inmiddels een mail ontvangen met de informatie en een link naar het aanmeldformulier. Mocht je deze onverhoopt niet ontvangen hebben dan tref je hieronder de belangrijke informatie voor deze middag.

Waar vind deze activiteit plaats: in de kantine van onze voetbalclub (den Oosthoek) op Sportterrein Munsel (BOC-terrein)
Voor wie is deze activiteit bestemd: alle pupillen, de mini’s en de mini mini’s t/m 9 jaar.
Hoe laat begint het: je wordt om 14.30 uur verwacht aanwezig te zijn
Hoe laat eindigt het: het einde van deze activiteit zal zijn om 16.00 uur

Als je mee wilt doen geef je dan zo snel mogelijk op via het aanmeldformulier op onze website.
13 november om 17:00 is de uiterste inschrijfdatum!!
(na deze datum is het NIET meer mogelijk om op te geven)

Groetjes, de Activiteitencommissie.