Informatie met betrekking tot de winterstop!

5 december 2019 18:00

De meeste jeugdteams spelen hun laatste competitiewedstrijd op zaterdag 14 december. Daarna begint voor hen de winterstop. De laatste trainingen van de jeugd vóór de winterstop zijn op donderdag 12 december.

Er zijn een paar teams die nog een competitiewedstrijd spelen op zaterdag 21 december. Zij kunnen in de week daaraan vooraf trainen op dinsdag 17 en donderdag 19 december (dus niet op maandag en woensdag zoals gebruikelijk!). De betreffende spelers worden door hun trainers geïnformeerd. De trainingen worden weer hervat in het nieuwe jaar op maandag 13 januari. Een uitzondering geldt voor de teams die deelnemen aan het VTT toernooi op zaterdag 11 en zondag 12 januari. Zij hebben de mogelijkheid om te trainen op dinsdag 7 en donderdag 9 januari. Dit gebeurt in overleg met de trainers van de betreffende teams.

Ook voor de lagere seniorenteams geldt dat donderdag 12 december de laatste trainingsavond is. De eerstvolgende mogelijkheid om te trainen voor de lagere seniorenteams is donderdag 16 januari.

Let op!! Bij afgelastingen in de komende twee weekends kan het zijn dat de KNVB meteen inhaalwedstrijden inlast in het weekend van 21 en 22 december.