Sportpark tot en met 31 maart a.s. gesloten

13 maart 2020 13:15

De KNVB heeft op basis van de nieuwe maatregelen van de overheid moeten besluiten om t/m 31 maart geen wedstrijden te laten spelen. Verder adviseert de KNVB alle verenigingen om ook geen trainingen, oefenwedstrijden of andere grote bijeenkomsten te organiseren.

RKSV Boxtel neemt dit advies over. Het sportpark op Munsel blijft in ieder geval tot en met 31 maart a.s. gesloten.
Wij beseffen dat het een teleurstellend bericht is maar gezien de omstandigheden kunnen wij geen ander besluit nemen.

Mochten er nieuwe ontwikkelingen zijn, zullen wij iedereen zo spoedig als mogelijk informeren via website van RKSV Boxtel.