Verzoek aan ouders, jeugdleden en leden van RKSV Boxtel

17 maart 2020 16:00

Gisteren, 16 maart, hebben wij iedereen zoveel als mogelijk ingelicht over de maatregelen van de overheid omtrent de corona problematiek.
Daar is naast het o.a. sluiten van scholen ook de maatregel genomen om tot minimaal 6 april alle sportparken te sluiten en alle activiteiten zoals wedstrijden, trainingen en andere evenementen te stoppen.

Helaas constateren wij dat een aantal jeugdigen (waaronder ook BOC-leden ) geen gevolg geeft aan de oproep van de overheid maar volop probeert gebruik te maken van onze accommodatie.

RKSV Boxtel vindt dit ontoelaatbaar en verzoekt iedereen zijn verantwoording te nemen in deze voor velen moeilijke tijd!
Wij zullen de politie verzoeken regelmatig controles uit te voeren op sportpark Munsel

Ties Pronk