Contributie vierde kwartaal 2019-2020

31 maart 2020 20:00

Een aantal verenigingen in onze regio incasseert de contributie eenmaal per jaar en wel in de maand juli. RKSV Boxtel heeft in het verleden gekozen als service naar onze leden de contributie per kwartaal te innen dus in vier termijnen.

Het is zeer vervelend dat door externe omstandigheden het sportpark tijdelijk gesloten is en er geen activiteiten kunnen plaatsvinden.
Dat houdt in dat bij de hulpmotor van onze vereniging, het clubhuis, geen inkomsten meer binnenkomen.

De vaste kosten zoals huur, energie, verzekeringen, KNVB kosten, robotmaaiers, tractoren, groot onderhoud kunstgrasveld en het groot onderhoud van de grasvelden, waterschapslasten, enz. gaan dus gewoon door.
Heden zal de contributie van het vierde kwartaal van het seizoen 2019-2020 worden geïncasseerd.

Het bestuur zal u deze week uitgebreid inlichten via deze site als de nadere maatregelen van de regering en in het verlengde daarvan de KNVB, bekend zijn.