Beste leden, ouders en overige belangstellenden van RKSV Boxtel

1 april 2020 17:00

Hopende dat u bespaard gebleven bent van het coronavirus, hierbij een nadere toelichting vanuit de vereniging. De regering heeft op 31 maart jl. besloten dat de intelligente lock down voorlopig uitgebreid wordt naar 28 april a.s. In navolging daarvan heeft de KNVB besloten het amateurvoetbal dit seizoen niet meer te hervatten. Dit geldt voor mannen, vrouwen, jeugd, in de zaal en op het veld, op alle amateurniveaus in heel Nederland.

Deze maatregelen hebben ook vergaande gevolgen voor onze vereniging.

Activiteiten zoals de sportquiz, de koningsspelen, de zeskamp, de seizoensafsluiting van de jeugd en senioren, de landelijke finales voetbal talenten toernooi MO15 en het onderlinge jeugdtoernooi op sportpark Munsel kunnen niet doorgaan.

Door zuinig met onze geldmiddelen om te gaan is RKSV Boxtel momenteel een gezonde vereniging maar als deze crisis te lang voortwoekert wordt ook bij onze vereniging de financiële ruimte op termijn zeer beperkt.

Wij begrijpen de vragen van enkele leden over het innen van de contributie van het 4e kwartaal, maar vragen uw begrip en welwillende medewerking omdat de contributie de enige inkomstenbron is op dit moment van onze vereniging, terwijl alle vaste kosten gewoon doorlopen. (Zie bericht op de BOCsite van 31 maart 20.00 uur.)

Ook is de grote vraag en uitdaging voor RKSV Boxtel hoe ÁL onze sponsoren deze crisis verteren en in het nieuwe seizoen willen en kunnen meewerken aan de continuïteit van onze mooie vereniging.

Ondanks de zeer vervelende omstandigheden voor iedereen, toch een positief signaal aan alle jeugdleden en de betrokken ouders over het nakomen van de afspraken het sportcomplex niet te betreden en te voetballen. Op een enkel incident na worden deze afspraken uitmuntend nagekomen. Waarvoor grote dank!

Indien nadere berichten door de regering en/of de KNVB worden bekend gemaakt zullen wij u zo snel als mogelijk via de BOCsite informeren.

Nogmaals zeer veel dank voor uw begrip en alle medewerking en wij hopen elkaar op termijn weer te ontmoeten op ons altijd gezellige sportpark.

Namens het bestuur van RKSV Boxtel,
Ties Pronk