Update: Alle beetjes helpen

7 april 2020 16:45

Update: Alle beetjes helpen

Schenking aan Voedselbank en Woongroep Munsel
Toen door de corona perikelen alle activiteiten in maart tot stilstand werden gebracht, is door de leiding van het clubhuis de ‘tenminste houdbaarheid datum’ van de gehele aanwezige voorraad gecontroleerd op toekomstige overschrijdingen. Een zeer beperkt aantal artikelen is door onze vereniging geschonken (weggeven is beter dan vernietigen) aan de Voedselbank en aan Woongroep Munsel waarvoor de vereniging bedankjes heeft ontvangen.

Kilometervergoeding jeugd
Bij de jeugd hebben momenteel al een aantal elftallen in overleg met de ouders het besluit genomen dit seizoen geen gebruik te maken van de kilometervergoeding die bij onze vereniging gebruikelijk is bij uitwedstrijden. Waarvoor hartelijk dank!

Asfaltering parkeerterrein
Wat een jarenlang probleem is geweest, de slechte staat van ons parkeerterrein, is in goed overleg en samenwerking met de gemeente nu definitief opgelost. In week 17, van 20 tot en met 24 april a.s. wordt het parkeerterrein geasfalteerd en belijnt en dat zal een toegevoegde waarde geven aan de uitstraling van het gehele complex.

BSO zomervakantieweken
Ondanks de hier en daar persoonlijke en nog voortdurende corona ellende, treffen wij in samenwerking met de Kindertuin voorbereidingen om, als er van Rijkswege en andere instanties zoals het RIVM geen blokkades zouden zijn, van 13 juli tot 20 augustus a.s., wederom de BSO zomervakantieweken te laten organiseren op ons sportpark.

Zodra er nadere berichten zijn zullen wij u zo snel als mogelijk informeren!