Update covid-19 virus (corona)

21 april 2020 21:00

Op 21 april heeft de regering nadere maatregelen aangekondigd over het vervelende coronavirus.
Dat betekent voor onze jeugdleden een verruiming van de mogelijkheden op ons sportpark vanaf 28 april a.s.

Leden tot en met 12 jaar mogen buiten sporten in groepjes en kunnen dus ook weer gebruik maken van het sportcomplex vanaf 28 april.
Leden tussen 13 en 18 jaar kunnen sporten als men zich houdt aan de richtlijn van anderhalve meter tussenruimte.

Vanwege het groot onderhoud van de grasvelden is alleen het kunstgrasveld beschikbaar wordt er deze week een inventarisatie gemaakt om te bepalen welke teams op welke avond en tijdstip gebruik kunnen maken van het sportcomplex.

Wij zullen zo snel als mogelijk verdere mededelingen doen en iedereen informeren.

Voor volwassenen blijven de huidige regels van kracht.