Steun RKVS Boxtel! Koop een lot voor de Grote Clubactie!

1 oktober 2020 18:00

Help RKSV Boxtel met de verkoop van zoveel mogelijk loten voor de Grote Clubactie 2020!!!

Zaterdag 19 september is er door de jeugdleden van onze club begonnen met de verkoop van de loten voor de Grote Clubactie. Met de opbrengst hiervan willen wij nieuwe trainingsmaterialen aanschaffen voor de jeugd. Natuurlijk zijn er weer mooie prijzen te winnen.

Het team dat samen de meeste loten heeft verkocht, wint een VIP-dag met het 1e elftal... en een trainingstas. Ook is er nog een individuele prijs voor de beste lotenverkoper, die mag een tenue naar keuze uitzoeken van zijn/haar favoriete voetbalclub.

Aangezien de maatregelen rond het corona virus aangescherpt zijn, heeft dit ook gevolgen voor ons als club. Nu de kantine de komende weken gesloten is, zijn er wat wijzigingen voor ons als organisatie van de Grote Clubactie.

• Volle lotenboekjes mogen ingeleverd worden in de bestuurskamer van RKSV Boxtel.
• Nieuwe lotenboekjes kunnen opgehaald worden in de bestuurskamer van RKSV Boxtel.

Ook is er de mogelijkheid om online loten te verkopen, hiervoor staat een QR-code voor op de verkoop boekjes van de grote clubactie.

Ook is het mogelijk online loten te kopen. Stuur je familie, vrienden en kennissen via de mail of Whatsapp de volgende link en ze kunnen loten online bestellen:  https://clubactie.nl/lot/r.k.s.v.-boxtel/400092.

Hierbij een voorbeeldtekst die je kunt gebruiken om zoveel mogelijk loten te verkopen via Whatsapp:

De Grote Clubactie is weer van start gegaan! Voor mijn club RKSV Boxtel verkoop ik loten, zodat we nieuwe trainingsmaterialen kunnen kopen. Wil je een lot kopen voor € 3,- per stuk en zo mijn voetbalclub steunen? Je maakt dan kans op €100.000,-! Via deze link https://clubactie.nl/lot/r.k.s.v.-boxtel/400092 kun je loten kopen. Alvast bedankt!

Help jij RKSV Boxtel mee om superveel loten te verkopen!! We hebben jullie inzet 100% nodig, zeker nu!!!