Protocol naar aanleiding van de nieuwe geldende maatregelen

5 november 2020 20:45

Dit protocol gaat uit van de per 4 november 22.00 uur geldende landelijke maatregelen en zal in de komende tijd veranderen en op basis van die veranderingen worden aangepast!

1. Wedstrijden van alle amateurcompetities zijn tot nader order niet toegestaan.
  2. Senioren mogen alleen trainen in groepen van twee personen en met onderling 1,5 meter afstand.
  3. Voor jeugdteams geldt geen beperking in de groepsgrootte en de onderlinge afstand tijdens de training. Trainers kunnen normaal hun activiteiten uitvoeren! Zij mogen onderling trainingswedstrijdjes spelen bij de eigen vereniging.
  4. Alle kantines, kleed- en doucheruimtes blijven gesloten.
  5. Geen publiek toegestaan op de sportaccommodaties.
  6. Indien maatregelen aangepast worden zullen wij u zo snel als mogelijk informeren.