EINDELIJK GOED NIEUWS

22 juni 2021 7:15

Zaterdag 26 juni a.s. gaan wij de kantine in ons clubhuis op sportpark Munsel weer openen.

Tijdens de zomerstop in de maand juli en een gedeelte van de maand augustus gaan wij ook iedere donderdagavond weer onze gezellige clubavond activeren en beleven.
Uiteraard met onze verlaagde clubavond consumptie prijzen die wij ook op a.s. zaterdag 26 juni hanteren.
De keukenactiviteiten blijven gedurende de zomerstop gesloten.

Iedereen is van harte welkom, maar we hanteren en respecteren de COVID-19 procedures, met onder andere een gezondheidscheck bij binnenkomst met de mobiele telefoon of de aanwezige formulieren.

Je bent welkom a.s. zaterdag en op de donderdagavonden vanaf 1 juli.