(Pas)foto op je spelerspas en wedstrijdformulier

26 juli 2023 17:45

Om te mogen voetballen moet er op je (digitale) spelerspas een recente (pas)foto staan.

Het is weer mogelijk om zelf de spelerspasfoto op de digitale spelerspas te wijzigen via de Wedstrijdzaken app of Voetbal.nl app. De deadline hiervoor is 31 oktober. Elk spelend lid moet uiterlijk 31 oktober een correcte en actuele spelerspasfoto bij zijn/haar digitale spelerspas hebben. Dit geldt voor alle voetballers van de leeftijdscategorie Onder 13 en ouder.

Wijzigen uiterlijk 31 oktober
Er zijn verschillende manieren om tot en met 31 oktober de spelerspasfoto toe te voegen of wijzigen:

• Leden/spelers: Zij kunnen zelf in de Voetbal.nl app en in de KNVB Wedstrijdzaken app een spelersfoto toevoegen of wijzigen.
  • Teammanagers/trainers/coaches: Teammanagers,. (assistent-)trainers en -coaches kunnen voor alle spelers uit het team de spelersfoto's toevoegen of wijzigen. Dit gaat via de KNVB Wedstrijdzaken app.

De pasfoto komt automatisch ook in Sportlink.