Boxtel 1 - Alem 1 (zaterdag 14 augustus om 18:00 uur)

9 augustus 2021 13:00

Zaterdag 14 augustus a.s. om 18.00 uur speelt Boxtel 1 op sportpark Munsel de eerste oefenwedstrijd tegen Alem 1. Ben Hoek, voormalig trainer van de Boxtelse selectie, is de hoofdtrainer van Alem.

Na deze oefenwedstrijd zal tijdens een officieel moment van een aantal spelers van de selectie afscheid worden genomen. Dit zal plaatsvinden in het clubhuis of bij geschikt weer op het terras.

Iedereen is van harte welkom hierbij aanwezig te zijn.

Wij zullen op zaterdag 'de donderdag-clubavond consumptieprijzen' hanteren en hebben het besluit genomen de prijzen te handhaven tot en met 31 augustus 2021.