Uitleg Grote Clubactie

RK.S.V. Boxtel gaat ook dit jaar (online)loten verkopen met de Grote Clubactie

Afbeelding1.pngAfbeelding2.jpg

Beste lotenverkoper,

Zaterdag 24 september is de Grote Clubactie gestart. R.K.S.V. Boxtel doet ook mee en natuurlijk willen we zoveel mogelijk loten verkopen. Ons doel dit jaar is om zo veel mogelijk geld op te halen voor onze club. Vertel dit ook als je loten verkoopt.

Hoe werkt het?
Een lot kost € 3,- en van de opbrengst gaat 80% (= € 2,40) naar onze clubkas! Met het verkoopboekje verkoop je loten aan familie, vrienden en buren. Zij kunnen online loten kopen met hun telefoon door jouw persoonlijke QR-code op de voorkant van het boekje te scannen. Ze komen dan direct op jouw onlineverkooppagina. Ook kan met pen nog een lot worden gekocht. Bekijk de instructie hieronder of de uitleg in dit filmpje. Mocht je verkoopboekje vol zijn, dan kun je bij de bar in de kantine een nieuw boekje komen vragen. LET OP: alleen op je eerste boekje heb je een sticker zitten met je persoonlijke QR-code. Scheur het voorblad dan ook netjes van het eerste boekje af, en bevestig deze goed aan de voorkant van je nieuwe boekje. Zorg wel dat er op elk boekje duidelijk je voor- en achternaam en team op staat…anders tellen deze niet mee voor jouw persoonlijke verkoop!
Voor elk lot dat jij verkocht hebt, gaat er €0,75 naar jou!

Boekje vol!  Dan kun je een nieuwe halen achter de bar in de kantine. De volle boekjes kunnen ingeleverd worden in de kantine, in de grote clubactie brievenbus. Deze staat bij de paal in het midden van de kantine als je binnenkomt.

Prijzen: Dit jaar zijn er weer prijzen te winnen. De nr. 1 en 2 die de meeste loten verkocht hebben, mogen een voetbal tenue naar keuze uitzoeken.

Aan het einde van de grote clubactie, zal bekend worden wat wij als club opgehaald hebben met de verkochte loten. Dit zal gebeuren tijdens de prijsuitreiking, dit zal begin januari zijn, nader bericht hierover volgt nog.

Verkoopboekje inleveren
Ben je klaar met verkopen? Lever je boekje dan in, in de brievenbus in de kantine op de aangegeven plek vóór 13 november.

Help ons doel te behalen door zoveel mogelijk loten te verkopen en maak kans op te gekke prijzen. Bekijk via jouw persoonlijke verkooppagina de winacties.
Wanneer je 20 loten of meer verkoopt, krijg je ook weer een voucher. Met deze voucher krijg je toegang tot allemaal leuke aanbiedingen zoals korting op een dagje uit, je lekker uitleven in een trampolinepark of een 2e (sport)artikel gratis! Al deze aanbiedingen vind je op een online platform. Naast deze leuke prijzen, krijg je ook per verkocht lot nog eens €0,75 dus hoe meer loten je verkoopt hoe meer je club…maar ook jij verdient!

Wij wensen je heel veel succes met het verkopen van loten! We gaan ervoor met z’n allen en hopen op een geweldig resultaat. Jouw inzet is goud waard!

Met vriendelijke groet,
R.K.S.V. Boxtel