Frans Voets BOC-vrijwilliger van het jaar.

24 oktober 2021 14:15

Het was reeds in 2019 dat Jo Steenbakkers benoemd werd tot 'vrijwilliger van het jaar'. Door Covid perikelen kreeg Jo in 2020 geen opvolger, waardoor hij nu het record in handen heeft van langstzittende vrijwilliger van het jaar.

Afgelopen vrijdag, tijdens een geslaagde inhaalslag van het vrijwilligersfeest, is Frans Voets als nieuwe "vrijwilliger van het jaar" bekend gemaakt. Onlangs is Frans nog gehuldigd voor zijn 60-jarig lidmaatschap bij onze vereniging.

Al meer dan 50 jaar geleden is Frans jeugdleider en -trainer geworden van onder andere de C1-junioren . Frans is hoofdcoördinator van de pupillen afdeling geweest, was een van de initiatoren van vele BOC-jeugdkampen, was betrokken bij meerdere jubileumfeesten, was jarenlang verzorger bij het eerste elftal, verzorgde samen met zijn vrouw Helma jarenlang het wassen van kleding, en heeft nog tal van hand- en spandienst verricht bij onze vereniging.

Ook nu is Frans nog altijd zeer actief bij onze vereniging en zijn auto staat vaker bij BOC geparkeerd dan bij hem thuis.

Hij is alweer jarenlang kantinemedewerker, hij helpt bij het wassen en het verdelen van de elftal kleding, hij is nog vaak beschikbaar als verzorger van het eerste elftal, hij helpt met onderhouden van reclameborden en -doeken, etc.

Kortom: BOC is zeer content en trots met vrijwilliger van het jaar Frans Voets!

20211022_204946.jpg
Frans Voets ontvangt de felicitaties van voorzitter Ties Pronk

Klik hier voor meer foto's