Dankwoord penningmeester

9 november 2021 16:15

Beste BOC-lid,
Op dit moment lopen er een aantal acties waar we de voortgang van willen laten zien, vooral aan diegenen die hieraan meegeholpen hebben.

Grote club actie, deze actie loopt nog tot 23 november.
Onze Grote Club Commissie is druk bezig om alle reeds verkochte loten/boekjes in te voeren. Ze doen dit met veel plezier en willen nog veel meer loten invoeren, dus BOC-leden: doe je best en verkoop nog een groot aantal loten! Mooiste van deze actie is dat je zelf per lot ook een mooi bedrag aan overhoudt. Dus een echte win-win actie!

PLUS spaaractie, laatste spaarweek 7 t/m 13 november 2021
Met deze spaaractie kunnen clubs binnen Boxtel sparen voor hun club. Deze week is de laatste week dat er ‘gespaard’ kan worden. Dubbele sponsorpunten kunnen er verdiend worden. Hoe meer sponsorpunten we samen verzamelen, hoe meer euro's dit voor onze club oplevert!

Rabo Clubsupport, actie is afgelopen.
We hebben ook dit jaar aan de Rabo Clubsupport meegedaan en aan u gevraagd om op ons te stemmen. De stemperiode is voorbij en wij, als club, zijn heel nieuwsgierig naar de uitslag. Bekendmaking uitslag: dinsdag 16 november.

Iedereen bedankt, die meegeholpen heeft om bovenstaande acties tot een succes te maken. Hieruit blijkt maar weer dat we één grote familie zijn.