Corona maatregelen vanaf woensdag 26 januari 2022

26 januari 2022 13:15

Naar aanleiding van de persconferentie geven we hieronder een overzicht van de mogelijkheden en maatregelen die gelden vanaf woensdag 26 januari 2022.

• Buiten sporten is voor alle leeftijden en op alle momenten toegestaan.
  • Kleedkamers, toiletten en douches mogen open. Vanaf 13 jaar is hier het dragen van een mondkapje verplicht.
  • Wedstrijden onderling en tegen andere verenigingen zijn toegestaan.
  • Wedstrijden na 22.00 uur zijn toegestaan,  zonder publiek en horeca;
  • De coronatoegangsbewijs-verplichting geldt niet voor sporters op buitenlocaties en ook niet voor personen op of in de sportaccommodatie die beroeps- of bedrijfsmatig aanwezig zijn (ook van uitclubs), vrijwilligers, etc.
  • Publiek is welkom bij alle activiteiten waarbij de 1,5 meter regel geldt.
  • Ook de overige basisregels zoals bij klachten thuis blijven, handen wassen , hoesten of niesen in uw elleboog en geen handen schudden blijven onverminderd gelden.