Kantine d’n Oosthoek weer geopend vanaf donderdag 27 januari a.s.

26 januari 2022 13:30

Eindelijk redelijk goed nieuws voor al onze bezoekers: de kantine gaat a.s. donderdagavond vanaf 18.00 uur tot 22.00 uur open!
Ook a.s. zaterdag en zondag zal de kantine geopend zijn vanaf de normale openingstijden.

• Voor bezoek aan de kantine dient u vanaf 18 jaar een geldige QR-code (Coronatoegangsbewijs - CTB) te hebben.
  • Bij binnenkomst en verplaatsing in de kantine draagt u een mondkapje.
  • Het is verplicht een zitplaats in te nemen op 1,5 meter afstand van elkaar.
  • Als het publiek een vaste zitplaats heeft, mag een locatie zoveel plaatsen benutten als kan met de 1,5 meter regel.

Op de donderdagavonden zullen wij de huidige clubavond prijzen blijven hanteren, maar gezien de ontwikkeling van onze inkoopprijzen hebben wij een groot aantal artikelen moeten aanpassen.

Het volgende weegmoment van het kabinet is over drie weken.

Omdat wij de komende drie weken alle bezoekers in de kantine van rijkswege moeten scannen zoeken wij nog een aantal vrijwilligers/leden die de komende weekenden een uurtje willen bijspringen. Meld u zaterdag a.s. aan in de bestuurskamer, wij hebben uw hulp nodig!