Vacatures: Assistent terreinmeester avonden / zaterdag

18 maart 2022 19:15

Voor onze mooie vereniging zijn we op zoek naar een assistent terreinmeester voor de avonden én een assistent tereinmeester op zaterdag.

Je zult je vooral bezighouden met het klaarzetten en opruimen van trainings- en spelmaterialen, schoonmaken van de kleedaccommodatie en dergelijke.

De werkzaamheden vinden plaats gedurende de avonden in het voetbalseizoen van maandag tot en met donderdag en/of de zaterdagen. Een doordeweekse avond duurt van 17.30 uur tot ca. 22.00 uur, op zaterdag zijn de werkzaamheden vanaf ca. 7.30 uur tot later in de middag. Uren zijn eventueel te verdelen met andere assistenten. Kun je niet alle avonden of zaterdagen, maar wil jij wel jouw steentje bijdragen? In overleg is er veel mogelijk!

Wat verwachten wij van jou? Een positieve instelling, hulpvaardigheid en bereidheid tot aanpakken.

Voor deze vrijwilligersfunctie staat een financiële vergoeding maar je krijgt van ons ook een uitnodiging voor ons jaarlijkse vrijwilligersfeest.

Uiteraard is deze functie ook geschikt voor dames en wij komen dan ook graag in contact met jou als je interesse hebt!

Heb je vragen en/of interesse in deze vacatures? Je mag natuurlijk bellen (06-53252537) of een mail sturen ([email protected]) maar je kunt ook tijdens de avonden naar onze vereniging komen om je voor te stellen!