Belangrijke informatie voor einde seizoen 2021-2022

24 mei 2022 17:30

Beste voetbalvrienden- en vriendinnen,

Het voetbalseizoen 2021-2022 loopt ten einde. Hier en daar wordt nog een (inhaal)wedstrijd gespeeld. We kijken met veel tevredenheid terug op het seizoen wat achter ons ligt. Gelukkig mochten we na de vervelende ‘coronaperiode’ weer vrijuit voetballen. Veel dank gaat uit naar alle voetballers en voetbalsters, trainers, begeleiders, vrijwilligers en supporters die het wekelijks mogelijk maken dat we met z’n allen zoveel plezier beleven bij onze club.

Hierbij volgt wat belangrijke informatie:

• Tot en met week 24 kan er doorgetraind worden. De laatste training van dit seizoen is op donderdag 16 juni.
  • De eerste trainingen in het nieuwe seizoen starten in week 35. Let op! Jeugdteams vanaf JO13 en MO13 starten op maandag 29 augustus. Jeugdteams vanaf mini’s tot en met JO12 en MO12 starten op maandag 5 september.
  • De eerste bekerwedstrijden voor de jeugd vanaf JO13 alsmede de senioren worden gespeeld in het weekend van 3/4 september. De meiden spelen geen bekerwedstrijden in verband met nieuwe opzet competitie. Zij starten met de competitie op zaterdag 10 september.
  • De jeugd tot en met JO12 speelt geen bekerwedstrijden. Ook voor hen start de competitie op zaterdag 10 september.
  • De competitie voor de seniorenteams start op zondag 25 september.
  • De eerste trainingen voor de seniorenteams (afgezien van de selectie) zijn op donderdag 1 september.
  • De concept indelingen van de jeugdteams voor het nieuwe seizoen worden medio eind juni via de website gepubliceerd.

Het trainingsschema voor het seizoen 2022-2023 volgt enkele weken vóór aanvang van de eerste trainingen. Houdt hiervoor de website in de gaten.

Vragen? Stuur een mail naar: [email protected]