Nieuw biermerk in het clubhuis/kantine vanaf 1 januari 2023

20 december 2022 7:15

Uit publicaties vernemen wij dat de inkoopprijzen van veel producten (en zeker van bier) enorme stijgingen tonen van 10 tot 11%.

Wij hebben ons beraden over deze extreme stijging van de inkoopprijs van bier en hebben na onderzoek en onderhandeling een nieuwe overeenkomst voor voorlopig 1 jaar afgesloten, die bij goede acceptatie verlengd kan worden.

ALFA EDEL PILS gaat Jupiler en Dommelsch bier vervangen.
Alfa Edel Pils is tijdens de London Beer Competition met 86 punten gekroond tot het "Beste Pils ter Wereld"
Ook zijn wij erin geslaagd de bierprijzen in de kantine voor 2023 ongewijzigd te houden voor zowel tapbier en flessen bier.

De clubavond prijzen voor bier blijven dus ook ongewijzigd.

Veel genoegen met het "Beste Pils ter Wereld"!