Ad van Boxtel † 8 januari 2023

11 januari 2023 11:45

Zondagmorgen 8 januari kwam het trieste bericht binnen dat Ad van Boxtel op 83-jarige leeftijd is overleden.

Ad was lid van RKSV Boxtel vanaf 1 mei 1961 en heeft een aantal verdiensten voor onze club.

Hij heeft een groot aantal jaren deel uitgemaakt van de selectie en is naderhand geruime tijd gaan voetballen bij de veteranen. Ook was hij bijzonder trots dat zijn kleinzoon momenteel deel uitmaakt van de selectie van BOC.

Ad was lid van het toenmalige veteranen bestuur en organiseerde met zijn mede bestuursleden alle activiteiten rondom de veteranen.

Als KNVB scheidsrechter heeft Ad in die hoedanigheid een groot aantal beker en competitie wedstrijden tot een goed einde gebracht. Tevens was hij een gewaardeerde leidsman op zaterdagen van onze Boxtelse jeugd.

Ook heeft Ad een aantal jaren een bijdrage geleverd aan de belangrijke kascommissie van RKSV Boxtel.

Wij wensen Ria, kinderen, kleinkinderen en overige familie en kennissen heel veel sterkte om in herinnering aan Ad verder te gaan.

De BOC familie

Rouwkaart_Ad_van_Boxtel.jpg