Uitslag Grote Clubactie!

11 januari 2023 15:00

Dank aan alle lotenverkopers die zo goed hun best hebben gedaan met het verkopen van loten voor onze club, maar ook aan alle mensen die een lot hebben gekocht van hen om onze club te steunen. Dankzij dit alles is er een mooi bedrag opgehaald, in totaal € 4070,-- !

De cheque met het totaalbedrag is uitgereikt aan onze voorzitter die deze met trots in ontvangst heeft genomen Inmiddels heeft de trekking van de loterij ook plaatsgevonden.

De twee kinderen die de meeste loten voor onze club hebben verkocht,  zijn in het zonnetje gezet. Zij hebben beiden een mooi trainingspak naar keuze,  en een medaille in ontvangst genomen.

Bedankt Raf en Dez voor jullie inzet, en veel plezier met jullie prijs!

Grote_Clubactie.PNG