RKSV Boxtel MO11-1 beleeft top seizoen!

8 juni 2023 15:15

Met zo'n 150 leden timmert de meidenafdeling van RKSV Boxtel flink aan de weg. Waaronder de MO11-1, die een top seizoen heeft doorgemaakt.

De competitie waarin de meiden van de MO11-1 uitkwamen is onderverdeeld in 4 fases. In elk van deze competitiefase werd overtuigend het kampioenschap behaald door elke wedstrijd met overmacht te winnen.  In de 1e fase werd er uitgekomen in de 2e klasse. In fase 2, 3 en 4 werd er uitgekomen in de 1e klasse.

Waar er voor de jongens in dezelfde leeftijdscategorie wel een hoofdklasse is, is dit helaas niet het geval voor de meidenafdeling want anders had de MO11-1 hier ook furore kunnen maken. Ondanks dat wisten de meiden alles in goud te veranderen wat ze aanraakten want doelpunten werden aan de lopende band gescoord.

De statistieken van afgelopen seizoen: 21 wedstrijden gespeeld, 222 doelpunten gescoord, 11 doelpunten tegen en ALLES gewonnen!

Waar er nog meer met het goud aan de haal werd gegaan was op het toernooi op 26 mei bij De Beerse Boys in Middelbeers. Ook hier werden alle wedstrijden opnieuw met overtuiging gewonnen en kon de beker mee terug genomen worden naar Boxtel.

Als afsluiting van dit geweldige seizoen mochten de meiden op zaterdag 3 juni naar Almere om te strijden voor het Nederlands Kampioenschap voor MO11-teams. Op 1 doelpunt na misten de meiden helaas de finalepoule en werd er uiteindelijk een verdienstelijke 6e plaats behaald.
Al met al een fantastisch seizoen om nooit meer te vergeten!

WhatsApp_Image_2023-06-06_at_21.36.50.jpegWhatsApp_Image_2023-06-07_at_16.34.35.jpeg