Laatste groet aan COEN

18 augustus 2023 10:45

Hierbij communiceren wij als RKSV Boxtel de rouwbrief over het overlijden van ons zeer gewaardeerde lid Coen Verbeek op 14 augustus 2023.

Het is een uitdrukkelijke wens van Coen om, voordat Coen naar het uitvaartcentrum in Eindhoven vervoerd wordt, nog eenmaal afscheid te nemen van de vele bevriende leden en overige belangstellenden op Sportpark Munsel bij RKSV Boxtel.

Met veel respect doen wij die wens gestand en Coen zal dinsdag 22 augustus 2023 om 11.30 uur in de rouwauto binnengereden worden op het sportpark en voor het clubhuis op het miniveld parkeren.
Hier zal een beperkte ceremonie plaatsvinden ter nagedachtenis aan Coen. Wij nodigen U uit om afscheid te nemen van Coen op zijn geliefde Sportpark Munsel.

In verband met de bezetting door kermisexploitanten van onze parkeerplaats en de geringe parkeerruimte verzoeken wij u tijdig aanwezig te zijn.

Graag tot dinsdag,

Het bestuur van RKSV Boxtel