Versterking gezocht bij onze gezellige activiteitencommissie!

5 januari 2024 19:30

Vind jij het ook belangrijk dat onze jeugd, buiten het voetballen ook nog deel kan nemen aan andere activiteiten zoals Halloween, zeskamp en jeugdkamp?

Kom dan onze activiteitencommissie versterken zodat we deze en andere activiteiten kunnen blijven doen!

We zijn op zoek naar creatieve aanpakkers die het leuk vinden om voor onze leden diverse activiteiten te organiseren. De jaarlijks terugkerende activiteiten worden goed bezocht en worden door onze leden erg gewaardeerd. Om dit te kunnen blijven doen hebben we meer hulp nodig van betrokken leden/ouders.

Mocht je interesse hebben of meer informatie wensen, neem dan contact op met Mirte van de activiteitencommissie via: [email protected] of 06-20623201.