Maandag 11 maart: JO19 teams spelen tegen USA teams

5 maart 2024 7:00

JO19 teams RKSV Boxtel spelen voor het eerst in de club historie tegen een Amerikaanse tegenstander

Nog niet eerder heeft een voetbalteam bij RKSV Boxtel een Amerikaanse tegenstander gehad, maar daar gaat nu verandering in komen.
Op maandag 11 maart spelen onze JO19-1 en JO19-2 tegen het Amerikaanse Methodist University.

1.jpg

De Methodist University, uit de staat North Carolina, doet Nederland aan en hebben hun kamp ook opgemaakt in Helmond. In de regio Eindhoven waren zij op zoek naar een oefenwedstrijd en daar zijn wij als vereniging wel voor in.

Kom je ook onze jongens aanmoedigen?
Beiden wedstrijden worden afgetrapt om 19:45 uur.

De kantine is deze avond geopend!