Jaarlijkse zeskamp RKSV Boxtel

14 maart 2024 21:00

Beste BOC-er, ouder, verzorger,

Op donderdag 9 mei 2024 zal de gezellige zeskamp weer gehouden worden op het sportterrein van RKSV Boxtel.

Het is een vrije inschrijving dus ook niet-leden zijn van harte welkom!
LET OP:  je kunt alléén een compleet team inschrijven; een team bestaat uit minimaal 8 en maximaal 14 personen.
Op het formulier dien je dus per aanmelding álle teamleden in te vullen.

De zeskamp is vanaf 10:00 uur tot ongeveer 16:00 uur. Verdere informatie zal twee weken voor aanvang van de zeskamp op de website verschijnen.

INSCHRIJVEN KAN TOT EN MET ZONDAG 21 APRIL!

Teams met deelnemers van 10 jaar of jonger zijn verplicht een volwasssen begeleider bij te hebben.

Tijdens de zeskamp is het de bedoeling dat je bij een spel naar keuze een joker inzet.
Dit levert dan voor dit spel dubbele punten op. Om een joker in te kunnen inzetten is het noodzakelijk dat je er een hebt.
Knutsel deze dus met je groep in elkaar en win een prijs voor de origineelste en mooiste joker!

Je kan je aanmelden via: https://www.rksvboxtel.nl/814/aanmeldformulier-zeskamp-2024/
Mocht je je hebben opgegeven en je bent verhinderd, geef dit uiterlijk 30 april door aan de activiteitencommissie: [email protected]
Dit in verband met het opstellen van de wedstrijdschema’s.
Als een ouder/verzorger als vrijwilliger wil fungeren bij EEN VAN DE SPELLEN dan kun je dit aangeven bij het aanmeldformulier van je zoon/dochter óf door je naam door te geven aan de leiding door een mailtje te sturen naar boven genoemd e-mailadres. Wij zullen dan kijken waar we je hulp in kunnen zetten.

Hopelijk tot donderdag 9 mei 2024!

Met vriendelijke sportgroeten, de Activiteitencommissie