Mooie avond met internationaal voetbal

12 april 2024 7:15

Donderdagavond 11 april stonden er weer 2 internationale wedstrijden op het programma.

Torquay United werd door 2 meidenteams vertegenwoordigd. De MO13 en MO15 van de Britten kwamen naar Sportpark Munsel voor vriendschappelijke wedstrijden tegen Boxtel MO13 en Boxtel MO15.

Het werden twee mooie wedstrijden met helaas verlies voor de MO15 van RKSV Boxtel, deze wedstrijd eindigde in 2-5. De MO13 van RKSV boxtel sloot de wedstrijd af met winst, deze wedstijd eindigde met 2-0 op het scorebord.

Het was een bijzonder mooie avond en dit werd daarna door alle meiden nog gevierd (zie filmpje).

WhatsApp_Image_2024-04-12_at_06.23.22.jpeg