VOW en RKSV Boxtel zonder doelpunten

4e klasse F

24 november 2019 14:00

Onbekend

Zondag speelden de nummers 3 en 4 van de ranglijst tegen elkaar, te weten RKSV Boxtel en VOW. In de eerste helft is er weinig te beleven met 2 ploegen die niet veel voor elkaar onder doen. Na 30 minuten denkt Boxtel op voorsprong te komen na een aanval over meerdere schijven. Deze wordt ook binnen gewerkt, maar afgekeurd wegens buitenspel. Bij deze beslissing waren er overigens velen, die hier hun bedenkingen bij hadden. Boxtel trekt de wedstrijd wat meer naar zich toe maar wordt niet echt gevaarlijk. Na een 35 minuten spelen besluit Lars van Hamond om ineens te schieten vanaf een metertje of 30. De wat te ver voor zijn doel staande goalie, weet dit schot echter tot corner te verwerken. Op slag van rust krijgt Boxtel nog wel een domper te verwerken. Niet in de zin van een tegengoal, maar door het geblesseerd uitvallen van Mitchell Vogels die een prima wedstrijd speelde. Bij een ongelukkige botsing verdraait hij zijn knie, en wordt vervangen door Tom van Rijswijk.

Na de rust is het wederom Boxtel wat de overhand heeft, met een VOW dat er toch regelmatig goed voetballend uit en voorbijkomt. Boxtel krijgt wat vrije trappen en corners, maar weet bar weinig te creëren. Hetzelfde geldt overigens voor VWO die ook geen vuist kunnen maken in de 16 meter van Boxtel. Na een uur spelen is er ook nog een gele kaart voor Stefan Persoons, nadat hij te laat komt bij een actie en zijn tegenstander vloert. Zo’n 10 minuten voor tijd wisselt Boxtel Daniel Foster nog en neemt Ramon Mulder zijn plaats in. De beslissende goal voor beide partijen valt echter niet meer. Over de hele wedstrijd gezien misschien wel een terechte uitslag met 2 ploegen die beide weinig kansen hebben gehad.
Op 1 december speelt Boxtel thuis tegen RKKSV uit Kruisstraat, met de aftrap om 14:30 uur.